Kijk eens in de etalage van de Rabobank

by

Onlangs publiceerde Finno het artikel ‘De financiële wereld in touch met haar klanten‘ over het gebruik van touchscreens in de financiële sector. Aan het lijstje van initiatieven op het vlak van touchscreens kunnen we er één toevoegen. De Rabobank heeft sinds kort in een aantal van haar vestigingen de etalage verrijkt met een zogeheten touch through glass-paneel. Met het WoningView touchscreen kunnen voorbijgangers aan de hand van een aantal criteria zoeken in het actuele woningaanbod in de omgeving. Met een aantal sliders kies je de prijs, omgeving, aantal kamers, oppervlakte, et cetera. De zoektocht kan beginnen.

De touchscreens zijn een product van Internarrow, die de schermen al eerder toepaste in de etalages van makelaars. Internarrow plaatste bij de Rabobank in Almere ook een infozuil, die bezoekers bij binnenkomst van het kantoor op weg helpt. Volgens de leverancier moeten de WoningView touchscreens voorbijgangers verleiden om stil te blijven staan bij de etalage. Als het scherm niet gebruikt wordt kunnen er commercials getoond worden. Deze commercials kunnen online door de Rabobank aangestuurd worden. Of de schermen daadwerkelijk bij dragen aan een hogere hypotheekproductie zal moeten blijken.

Share

Tags: ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: